پرش به محتوا

شروع ثبت نام دوره مقدماتی پایتون Python Associate

شروع ثبت نام دوره مقدماتی پایتون

پایتون یک زبان برنامه نویسی قدرتمند و محبوب است.  یک برنامه در زبان پایتون نسبت به زبان های دیگر به کدهای کمتری نیاز دارد و همچنین کدهای پایتون روی بسیاری از پلتفرم ها اجرا می شوند. خوانایی بیشتر کدها، Syntax های راحت تر، انعطاف پذیری و توسعه سریعتر از ویژگی های پایتون است. این زبان برنامه نویسی به صورت متن باز (Open Source) هست و علاقمندان به این زبان در سراسر دنیا در حال توسعه دادن اون هستند.

اگر شما برنامه نویس پایتون باشید، خبر خوب برای شما این است که برای طراحی وبسایت لازم نیست زبان دیگری را یاد بگیرید. زیرا فریم ورک Django به شما کمک می کند تا با پایتون یک وبسایت طراحی کنید. در واقع یادگیری پایتون یک تیر و چند نشان میباشد و این یکی از دلایل محبوبیت بیش از حد پایتون است.

باید بدونید که این زبان توسط کمپانی های بزرگی همچون گوگل، ناسا، اینستاگرام، یوتیوب، دراپ باکس و … در حال استفاده است و با توجه به اشتیاق علاقه مندان به برنامه نویسی خصوصا دانشجویان، به آینده به این زبان در ایران هم به شدت امیدواریم.

هم اکنون می توانید از این فرصت استفاده کنید و در دوره آموزشی پایتون مقدماتی (Python Associate) با تدریس مهندس محمد امین اسدی شرکت کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام با کارشناسان بین الملل در تماس باشید.

 

۰۵۱۳-۷۶۳۲۸۱۲

۰۵۱۳-۷۶۴۹۳۳۹

T.me/i3center_admin